‘We organise your space’. Dat is wat ons inspireert en waar wij voor staan.

Ben jij als Logistic Engineer / Transport Officer een echte business partner met inhoud? Ga je voor toegevoegde waarde en het benutten van kansen? Dan kunnen wij een succesvolle en internationale werkomgeving aanbieden dat barst van ondernemerschap.

Wij ontwikkelen, produceren, verkopen en onderhouden innovatieve, ruimtebesparende opslagoplossingen voor kantoren, archieven en depots van internationaal gerenommeerde musea als Naturalis, het Rijksmuseum en het British Museum.

Onze verkoop vindt plaats in 9 Europese landen via eigen verkoopkantoren en wereldwijd werken we met een netwerk van distributeurs in 43 landen in Europa, Amerika, Azië, Afrika en Australië. We zijn een team van zo’n 250 collega’s. Daarvan werken er 150 mensen op het hoofdkantoor in Panningen waar de productie en de distributie plaatsvindt.

Voor onze afdeling Operations Support zijn wij per direct op zoek naar een

 

Logistic Engineer / Transport Officer (M/V) fulltime

 

Dit is jouw rol

Je bent de verbindende schakel tussen de productieafdeling, de verkoopondersteuning, inkoop en engineering. Je communiceert met productie en verkoopkantoren o.a. over levertijden en voorraadniveaus. Je bewaakt de productie- en transportplanning en stuurt waar nodig tijdig bij.

Je organiseert de transportplanning voor het Distributiecentrum die gebaseerd is op de aanvragen van de verkoopkantoren. Je adviseert klanten over de transporten en handelt alle administratieve werkzaamheden die daarbij horen af. Daar horen ook de douane activiteiten bij, zoals in- en uitklaring, certificaten van oorsprong en consulaire facturen.

Je ondersteunt in deze rol ook de werkvoorbereiders en de productieplanners. Je stelt werkorders op en je maakt in overleg met de Productiemanager de productieplanning. Je behandelt afwijkende orders en geeft ondersteuning aan de projectmanagers bij het berekenen van kostprijzen en het administratief verwerken van de orders.

Dit ben jij

In deze vaak hectische functie voel jij je als een vis in het water. Je bent een regelneef die 10 dingen tegelijk kan zonder dat het afdoet aan de kwaliteit van je werk. Je vindt het prettig om zelfstandig te werken en je voelt je verantwoordelijk voor een goed resultaat. Ondanks de hectiek werk je gestructureerd en nauwkeurig waardoor je deadlines haalt en in drukke periodes de juiste prioriteiten kunt stellen. Je bent een teamplayer die met een proactieve houding en prettige communicatiestijl –waarbij je de discussie niet uit de weg gaat- de functie tot een succes maakt.

Dit neem je mee

  • Je bent een startende HBO- er met een passende opleiding óf je hebt een MBO-4 niveau Logistieke opleiding en minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Duits is een pré;
  • Technische affiniteit alsook ervaring met ERP systemen is een voordeel.

Dit bieden we

We bieden een internationale werkomgeving waarin je werkt met medewerkers van allerlei afdelingen en kantoren. Je krijgt alle ruimte voor eigen ontwikkeling en daar investeren we ook actief in. We bieden goede arbeidsvoorwaarden en weten een goede balans aan te brengen tussen werk en plezier. Een contract voor onbepaalde tijd, startend met een jaarcontract.

Interesse?

Wil je meer informatie over deze baan? Neem dan contact op met Maikel Daniels, Manager Operations Support, via maikel.daniels@bruynzeel.org.

Solliciteren? Stuur dan je CV met motivatie naar hr@bruynzeel.org.

Bezoek ook ons bedrijf op https://bruynzeel-storage.nl.

Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die wel in deze functie past? Deel de vacature!

  • Acquisitie wordt niet gewaardeerd –