Vraag en antwoord

Onlangs heeft de Nederlandse regering de maatregelen aangescherpt om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan. Ook bij Bruynzeel Storage Systems nemen we de nodige maatregelen om de verspreiding in te dammen. De gezondheid van onze medewerkers en klanten staat immers voorop.

Maatregelen

  • Medewerkers werken, waar mogelijk, thuis
  • Medewerkers reizen niet, tenzij absoluut noodzakelijk
  • Medewerkers ontvangen geen bezoek
  • Medewerkers bezoeken geen klanten

Bereikbaarheid

Ondanks deze maatregelen blijven we u telefonisch en per e-mail ondersteunen en zijn we via deze kanalen bereikbaar.

Ik heb met één van jullie medewerkers een afspraak, gaat deze afspraak door?

Al onze medewerkers die normaal gesproken op kantoor werken, werken vanuit thuis. Zij zullen geen fysiek bezoek ontvangen of afleggen.
Ons advies: neem via e-mail of per telefoon contact op met de betreffende persoon om te bespreken of de afspraak online kan plaatsvinden.
Voor afspraken met medewerkers in productie of de afdeling onderhoud kunt u contact opnemen met onze receptie via 077 306 9000

 

Worden mijn producten geleverd volgens planning?

Ook in onze fabriek hebben we maatregelen genomen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Echter hebben deze maatregelen op dit moment geen effect op onze productieplanning en worden de producten volgens plan geproduceerd en geleverd.

Hebt u vragen over de levertijd? Dan kunt u contact opnemen met Ivo Beek via 077 306 90 65

Wordt mijn project geïnstalleerd?

Onze monteurs houden de richtlijnen van het RIVM goed in de gaten en leven deze na. Hierdoor kunnen projecten geïnstalleerd worden volgens planning.

Hebt u vragen met betrekking tot de montageplanning? Dan kunt u contact opnemen met Ivo Beek via 077 306 90 65.

Kan ik nog gewoon offertes bij jullie opvragen?

Jazeker kan dat. Wilt u een vertegenwoordiger spreken, dan kunt u contact opnemen met onze receptie via 077 306 9000. Zij zullen u doorverbinden met de juiste vertegenwoordiger.

 

Mijn systeem geeft een storingsmelding. Komt er een monteur om de storing te verhelpen?

Ja, onze service monteurs zijn gewoon beschikbaar. Houdt er rekening mee dat zij bij het uitvoeren van een klus de richtlijnen van het RIVM in acht zullen nemen. Daarom vragen wij om ervoor te zorgen dat er geen andere medewerkers bij het systeem zijn in geval van service en dat onze service monteurs hun handen moeten kunnen wassen. Neem in geval van een storing contact op met Ivo Beek via 077 306 90 65.

 

Kan ik accessoires of onderdelen bijbestellen?

Ja hoor, accessoires of onderdelen kunt u bijbestellen. Neem daarvoor contact op met onze receptie via 077 306 9000. Zij zullen u doorverbinden met de juiste vertegenwoordiger.

Ik ben een leverancier. Kan ik materialen komen brengen? 

Materialen kunnen, zoals gewoonlijk, tussen 7:30 uur en 15:30 uur afgeleverd worden bij het distributiecentrum. Chauffeurs dienen in de cabine te blijven en kunnen het telefoonnummer bellen dat op de rolpoort hangt. Onze collega’s van het distributiecentrum zullen u dan verder helpen.

Ik ben een transporteur. Kan ik materialen komen afhalen?

Materialen kunnen, zoals gewoonlijk, tussen 7:30 uur en 15:30 uur opgehaald worden bij het distributiecentrum. Chauffeurs dienen in de cabine te blijven en kunnen het telefoonnummer bellen dat op de rolpoort hangt. Onze collega’s van het distributiecentrum zullen u dan verder helpen.

Ik schrijf een artikel over de situatie rondom het Corona virus, mag ik een paar vragen stellen?

Dat mag zeker. U kunt daarvoor contact opnemen met Jasper Hunnekens via 077 306 90 25 of per email jasper.hunnekens@bruynzeel.org

Bruynzeel Storage Systems blijft zich inzetten voor al zijn klanten en zal zijn best blijven doen om u te ondersteunen in deze onzekere tijden.

Blijf gezond en let op elkaar!