‘We organise your space’. Dat is wat ons inspireert en waar wij voor staan.

Vandaag de dag is het optimaal gebruik maken van de beschikbare ruimte een belangrijk thema. Of het nu gaat om een museum, bibliotheek, ziekenhuis, kantoor, archief of retail outlet; wij vinden de beste opslagoplossingen. Wij ontwikkelen 90% van onze oplossingen klantspecifiek en produceren de producten op onze hoofdlocatie in Panningen. Dat doen wij op basis van circulaire economie.
Via eigen verkoopkantoren en een wereldwijd netwerk van distributeurs zijn wij vertegenwoordigd in Europa, Amerika, Azië en Australië.

Bij ons werken zo’n 250 mensen waarvan 150 mensen op het hoofdkantoor waar de productie en de distributie plaatsvindt.

Vanwege een functiewijziging zijn wij op zoek naar een nieuwe collega

 

Manager Distributiecentrum / Logistiek manager

(fulltime)

 

De afdeling Distributiecentrum is primair verantwoordelijk voor de verlading van onze opslagsystemen naar onze klanten binnen de hele wereld. Daarvoor ontvangt de afdeling de (deel)producten vanuit de productie, slaat deze op en geeft deze uit als de order compleet is. Jaarlijks vertrekken er ongeveer 1500 vrachtwagens en containers naar onze klanten.

Daarnaast zorgt het Distributiecentrum voor het interne transport en is zij verantwoordelijk voor alle loswerkzaamheden binnen ons bedrijf en worden er kleine productiewerkzaamheden verricht.

Het team bestaat uit 17 medewerkers in functies als Teamleider, Allround medewerker, Administratief medewerker, magazijnmedewerker en medewerker intern transport.

Wat ga je bij ons doen?

  • Je geeft leiding aan de afdeling en zorgt er o.a. voor dat de werkomstandigheden en werksfeer optimaal is. Je motiveert je team om mee denken in de optimalisatie van het werk en hun eigen rol hierin;
  • Je bent daarbij verantwoordelijk voor de ontvangst, de controle en de administratie van alle inkoopdelen alsook de opslag en verlading van onze systemen naar onze klanten;
  • Op basis van de planning maak je de personeelsbezetting;
  • Je lost problemen en klachten op met leveranciers en transporteurs;
  • Je zoekt continue naar optimalisatie van de processen. Daarvoor dien je verbetervoorstellen in, incl. de bijbehorende investeringen en je stimuleert je medewerkers om hieraan een bijdrage te leveren;
  • Indien nodig ondersteun je de medewerkers bij de werkzaamheden.

Wat heb je in huis?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding Logistiek. Werkervaring als leidinggevende is een pre;
  • Je bent mensgericht en weet medewerkers te motiveren en te stimuleren;
  • Je bent een aanpakker, kwaliteitsbewust, nauwkeurig en proactief;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Duits is een pre;

Dit bieden we

Werken bij Bruynzeel betekent werken bij een ambitieus internationaal werkend bedrijf dat altijd zoekt naar verbetering en daarin ook investeert. We dagen je uit om ook jezelf te ontwikkelen. En ja, er zijn hobbels, maar die gaan we samen over. In je werk krijg je alle vrijheid om binnen je eigen expertise je ding te doen. Samen met je collega’s.

Verder hebben we een prima arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. 40 verlofdagen en we bieden je een contract voor onbepaalde tijd waarbij we starten met een jaarcontract.

Interesse?

Stuur je CV met motivatie naar HR@bruynzeel.org.

Wil je eerst meer informatie omtrent deze mooie uitdaging als Manager Distributiecentrum? Neem dan contact op met Bart Sijben, COO via telefoonnummer 077-3069000.

Bezoek ook ons bedrijf op https://bruynzeel-storage.com.

Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand of heb je iemand in je netwerk die wel in deze functie past? Geeft gerust onze gegevens door en deel deze vacature.

Acquisitie of elke andere vorm van contact betreffende deze vacature wordt niet gewaardeerd en niet in behandeling genomen.