-
Segmenten
-
Productfamilies
-
Over Bruynzeel
-
Uitgelicht
In een wereld waar ruimte een schaars en waardevol goed is, helpen wij organisaties wereldwijd om ruimte op de meest efficiënte en effectieve manier te gebruiken. Als de ‘Footprint Reduction Company’ besparen we met onze opslagsystemen tot 75% van de benodigde opslagruimte en tot 90% CO2 uitstoot. Door de voetafdruk van onze klant te verkleinen, leveren wij een essentiële bijdrage aan een gezondere wereld. Onze eigen operatie is klimaatneutraal.
Als marktleider in Europa leveren wij aan musea, bibliotheken, ziekenhuizen, kantoren en archieven. Daarnaast groeien we sterk in de retail. Via onze eigen verkoopkantoren en een wereldwijd netwerk van distributeurs zijn wij vertegenwoordigd in Europa, de Verenigde Staten, Afrika, Azië en Australië. Organisaties als het Rijksmuseum, het Louvre, Cambridge University, maar ook de Louis Vuitton, Nespresso en Chanel behoren tot onze klanten.
Met een team van 240 collega’s (waarvan 130 op ons hoofdkantoor in Panningen) werken we elke dag aan innovatie en groei. Vanwege aanstaande pensioen van 2 parttime collega’s zoeken we een fulltime
die een aantal financiële administratieve taken op zich neemt.
Wat ga je doen?
Wie ben jij?
Wat bieden wij jou?
Klaar om mee te bouwen aan de toekomst van opslag?
Stuur je sollicitatie naar Cynthia via hr@bruynzeel.org.
Heb je eerst nog vragen over de functie? Mail gerust, dan brengen we je in contact met de juiste collega.
Ken je iemand die perfect past bij deze rol? Geef het door– en deel deze vacature!
Meer weten over ons bedrijf? Bezoek bruynzeel-storage.com
Wij willen graag cookies gebruiken en vragen uw toestemming voor het plaatsen ervan.
De noodzakelijke en anonieme statistieken zijn altijd actief; wanneer u op "accepteer alle cookies" klikt, accepteert u ook alle optionele cookies. Als u wilt kiezen welke cookies u wilt accepteren, klikt u op de knop "cookie-instellingen".