Vacatures

Content Marketing Specialist

40 u Panningen

‘Creating space for a healthy planet’

Dit is wat ons inspireert en waar wij voor staan.

Over ons

In een wereld waar ruimte een schaars en waardevol goed is, helpen wij organisaties wereldwijd om ruimte op de meest efficiënte en effectieve manier te gebruiken. Met onze opslagsystemen besparen we tot 75% van de benodigde opslagruimte.  Van musea zoals het Rijksmuseum en het Louvre tot gerenommeerde universiteiten zoals de Universiteit van St. Andrews, en toonaangevende merken als Karl Lagerfeld en Gucci – onze oplossingen worden wereldwijd ingezet. Met een team van 230 collega’s (waarvan 130 op ons hoofdkantoor in Panningen) werken we elke dag aan innovatie en groei. ­­Om onze boodschap krachtig over te brengen en onze marktpositie te versterken, zoeken we een gedreven 

CONTENT MARKETING SPECIALIST

Als Content Marketing Specialist speel je een sleutelrol in het vertalen van technische en bedrijfsmatige informatie naar krachtige en inspirerende content. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om de juiste boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen via diverse kanalen.

Jouw taken:

  • Creëren en beheren van portfolio-gerelateerde content, zoals productcases en klantverhalen
  • Ontwikkelen van segment-specifieke content om verschillende doelgroepen optimaal te bereiken
  • Schrijven en publiceren van duurzaamheidscontent om onze klimaat neutrale ambities en initiatieven te versterken
  • Meewerken aan het PR-beleid, waaronder persberichten en externe communicatie
  • Ontwikkelen en bewaken van brand content voor een consistente en herkenbare merkpositionering
  • Beheer en optimalisatie van onze social media-kanalen, met een focus op engagement en groei
  • Werken met verschillende digitale tools en AI-gestuurde oplossingen om contentcreatie en -distributie efficiënter te maken

Wie ben jij?

  • 2-5 jaar werkervaring in contentmarketing, communicatie of een vergelijkbare rol
  • Uitstekende schrijf- en storytelling vaardigheden, met oog voor detail en doelgroepgerichtheid
  • Passie voor B2B-marketing en social media, met ervaring in het beheren van meerdere kanalen
  • Analytisch en strategisch inzicht om content te optimaliseren voor maximale impact
  • Ervaring met Adobe InDesign, Illustrator en Canva
  • Affiniteit met en ervaring in AI-tools om content slimmer en efficiënter te maken
  • Zelfstandig en proactief, met een sterke drive om resultaten te behalen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels

Wat bieden wij jou?

  • Een prima salaris en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Metalektro
  • Smartphone en laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding afhankelijk van je woonplaats
  • Flexibele werktijden en 40 verlofdagen per jaar
  • Allerlei onwikkelingsmogelijkheiden en doorgroeimogelijkheden binnen een ambitieus en internationaal bedrijf
  • Pensioenregeling (PME) en collectieve ziektekostenverzekering

Interesse?

Wil jij meebouwen aan de toekomst van innovatieve opslagoplossingen met krachtige en inspirerende content?  Solliciteer nu en stuur je cv naar hr@bruynzeel.org. Vragen? Neem contact op met Marius Schlatmann via marius.schlatmann@bruynzeel.org.

 

overzicht
Cookie

Wij willen graag cookies gebruiken en vragen uw toestemming voor het plaatsen ervan.

De noodzakelijke en anonieme statistieken zijn altijd actief; wanneer u op "accepteer alle cookies" klikt, accepteert u ook alle optionele cookies. Als u wilt kiezen welke cookies u wilt accepteren, klikt u op de knop "cookie-instellingen".

Cookie-instellingen

Wij willen graag cookies gebruiken en vragen uw toestemming voor het plaatsen ervan.

Noodzakelijke cookies helpen ons de website bruikbaar te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie, en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren functioneren.

Anonieme statistische cookies helpen ons te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers op websites te volgen. De bedoeling is om advertenties te tonen die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.